Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін жапондар ұзақ уақыт бойы әлемдік автомобиль өнеркәсібінің ең сәтті және тартымды модельдерін көшіріп жүрді. 1964 жылы шыққан және италиялық спорттық модельдерге еліктеп жасалған кішкентай
Nissan өз талғамына сүйенбей, дизайнер Казао Кимураға қолғабыс болу үшін тәжірибелі стилист граф Альбрехт фон Герцті шақырды. Ол BMW 507 және Toyota 2000 GT сияқты әйгілі модельдердің суретін салған, сондықтан Silvia-ның дизайны әлемдік деңгейде болды.
Дөңгелек базасы 2.28 м өте ықшам (3985×1510×1275 мм) Silvia шағын Fairlady родстерінің X тәрізді рамасына негізделген, ал ол Bluebird седанының шассиінде жасалған. Көлік екі камералы Hitachi карбюраторы бар 1.6 литрлік төрттікпен және айналу моментін артқы дөңгелектерге беретін 4 сатылы механикалық қораппен жүреді.
90 ат күшін және 132 Нм момент беретін қозғалтқышы жарақталған салмағы бір тоннадан аз автомобиль үшін қалада қарқынды жүруге жеткілікті болды. Былғарымен қапталған жайлы екі орынды салоны сол дәуірдегі қымбат еуропалық спорткарлардың интерьерінен кем болмады. Жабдықтар тізіміне алдыңғы дискілі тежеуіштер, Жапонияның автоөнеркәсібіне тән қанаттағы айналар, хром қақпағы бар 14 дюймдік болат дөңгелектер және AM радио кірді.
1965–1968 жылдары жасалған 554 машинаның көбі отанында қалып, бірнешеуі Аустралияға кетті.
Комментариев: 0