А что, если разрешить водить автобусы с 18 лет?

18 жастан автобус жүргізуге рұқсат берілсе ше?

Мәжіліс депутаты Тұрғын Сыздықов автобус жүргізушілерінің жеткіліксіздігін жастардың көмегімен шешуге болады деп ойлайды.

Парламент мәжілісінің пленарлық отырысында сөз алған халық қалаулысы ҚР премьер-министрі Бақытжан Сағынтаевқа «Жол жүрісі туралы» қолданыстағы заңды қайта қарап, бірнеше баптарға өзгеріс енгізу жөнінде ұсыныс айтты.

Сыздықовтың айтуынша, D санатын алу үшін белгіленген жас шектеуі қоғамдық көліктің дамуына кедергі келтіріп, жүргізушілердің жетіспеушілігін туғызуда. Ал он сегіздегі жастар айтарлықтай іске жарамды, әрі олар автобус жүргізу сынды көптеген міндеттерді атқара алады.

25 жастың айналасындағы адамдардың ішінде жүргізуші болып жұмыс істегісі келетіндердің қарасы аз. Себебі, жұмыс кестесі ыңғайсыз, әрі айлығы да көңіл көншітпейді.

Мәжіліс депутаты келтірген деректерге сәйкес, Астанада шамамен 960 жүргізуші жетпейді екен, Көкшетауда — 100-ге жуық, ал Шымкентте бұл көрсеткіш 500-ден асады. Таразда дәл осы себеппен 180 автобустың елуі қаңырап бос тұр.

Қазақстанда D санаты (16-дан аса жолаушыны тасымалдау) 25 жастан бастап беріледі, оның үстіне көлік басқару өтілі бес жылдан кем болмау керек.

Комментариев: 5

Чтобы оставить комментарий, вам необходимо зарегистрироваться или авторизоваться.
  • Аватар
    LedLight

    Да сразу с 13 делайте че уж там.

    Ответить
  • Аватар
    Хохол

    При Сталине этих руководителей уже давно бы расстреляли как бузотёров!!!

    Ответить
  • Аватар
    Dim

    Мне вот интересно, что они депутаты, там употребляют, чтобы вносить такие предложения?

    Ответить
  • Аватар
    Астана

    5 минут страха и ты дома

    Ответить
  • Аватар
    mackonya

    Снижение возрастного порога не так уж и критично, но тогда и подготовка молодых кадров должна быть соответствующей. Кроме прохождения базового курса вождения ещё дополнительно 6 месяцев обучения на категорию D (мед. подготовка обязательно). Условия труда должны полностью изменится, график работы посменный либо с 6:00-14:00, либо с 14:00-22:00 (конечно с перерывом на обед, который осуществляется именно на конечных точках за счёт автобусных парков). Также необходимо запустить приложение, в котором можно и баланс карты онай и движение автобусов на маршруте отслеживать, и после поездки можно выставлять оценку, от которой будет складываться бонусный оклад водителя (или же наоборот штрафные). Давно пора вводить дифференцированное распределение маршрутов, в “часы пик” увеличивать количество автобусов за счёт пригородного транспорта и дублирующих маршрутов. В современном городе правильное развитие общественного транспорта это очень сложная задача, но решить её необходимо.

    Ответить