Tesla-ның саудасы Еуропада 2023 жылдың бірінші жартысында 185 200 данадан биыл дәл сол кезеңде 161 300-ге дейін төмендеді. Брендтің отанында да көрсеткіш 324 900-ден 299 200 машина болды. JATO Dynamics-тің соңғы деректері бойынша жаңа электромобильдің саудасы АҚШ-та (+ 7.6 %) және Еуропада (+ 1.7 %) аз да болса тұрақты өсіп жатыр. Қытай брендтері әлі басып кірмегенін ескеру керек.
Сатып алушылардың қызығушылығының төмендеуі объективті факторларға байланысты. BMW Group-тың батареялы жаңа өнімдерінің және басқа брендтердің, мысалы Volvo EX30 танымалдығы Tesla-ның Еуропа нарығындағы батареялы көлік үлесін былтырғы 19.8 %-дан биыл алғашқы жарты жылда 17.2 %-ға дейін азайтты. Солтүстік Америкада Tesla-ның үлесі былтыр 59.8 % болса, биыл 51.2 %-ға дейін төмендеді, бұл электрлі Hyundai, Kia, Ford және Rivian көліктерінің агрессивті саудасының нәтижесі.
Tesla әлі де әлемдегі ең ірі электромобиль өндіруші болып қала береді. Алайда S3XY гаммасында жаңа модельдер ұзақ уақыт бойы шықпағаны алаңдатады, себебі Model 3 былтыр жаңарғанына қарамастан 2017 жылы жарық көрді, ал Model Y-ға бес жыл болды. Ең ескі және ең қымбат Model S және Model X сауда шыңынан баяғыда түскен, олардың болашағы сұрақ туғызады. Cybertruck-қа келетін болсақ, экзотикалық пикап (2024 жылдың алғашқы жартысында небәрі 11 300 данасы иесін тапты) әлі де пайда әкелмейді.
Комментариев: 0