АҚШ-тағы көптеген компания жүк тасымалдауға арналған автономды машина жасауға ниетті: Aurora, Tesla Heavy Trucking бөлімшесі, Amazon қолдауындағы Embark, Alphabet-пен еншілес Waymo. 2015 жылы құрылған TuSimple компаниясы бұл салада едәуір жетістікке жетті. Қазір оның нарықтық құны 7 миллиард доллардан асып, Navistar жүк көліктер паркіне иелік етіп отыр.
TuSimple фураларының бірі өткен айда Мексика мен Аризона штатының арасындағы Ногалес қаласынан Оклахома-Ситиге жүк жеткізді. 951 миля жолдың (1530 км, Алматыдан Бурабайға дейінгі аралықтан сәл артық) көп бөлігін жүк көлігі адамның басқаруынсыз жүріп өтті, тек соңғы 200 миля жолда рөлде жүргізуші отырды. Сапар 14 сағатқа созылды, қалыпты жағдайда бұл қашықтықты еңсеруге кемі бір тәулік кететін еді.
Машина жылдам жүргендіктен емес, жолда тоқтамағандықтан осынша аз уақыт жұмсады. Мысалы, Еуропада қолданыстағы заңнамаға сәйкес, 12 тонна және одан ауыр жүк көлігінің жүргізушісі күніне 9 сағат, аптасына 56 сағат, екі аптада 90 сағат рөлде отыра алады. Ал робот тәулік бойы көлік жүргізуге қабілетті. Жолда қозғалыс аз болатындықтан, түнде жол жүру оған тіпті қолайлы.
TuSimple қазір Финикс, Тусон, Эль-Пасо және Даллас арасында жартылай автономды жеті бағытты белсенді дамытып жатыр. Компания 2024 жылға қарай жүк көліктерін сатуды және жүргізушісіз машиналарды нарыққа шығаруды жоспарлап отыр. Бірақ әр штаттың заңы бірдей болмағандықтан, әзірге бұл мүмкін болмай тұр. Одан бөлек TuSimple компаниясы Traton Group (MAN, Scania және т.б) және Volkswagen секілді серіктестері бар Еуропаға назар аударып отыр.
Пилотсыз жүк көлігі жаппай өндірілсе, жүк машинасын жүргізуші мамандығы біртіндеп жойылады. Сөйтіп жол бойындағы тамақтану орындары, қонақ үй және өзге де қызметтер тұтынушысынан айырылады. Салдарынан әлеуметтік мәселе туындауы мүмкін.
Комментариев: 0