Ford компаниясы мен оның әріптесі Sollers бизнес құрылымын қайта қарайтынын мәлімдеді. Мұның негізгі себебі — шығындар. Жылына 400 000 автокөлік құрастыруға қауқарлы кәсіпорынның 2018 жылы бар болғаны 50 мың өнімі ғана сатылған. Питер маңындағы (Focus пен Mondeo) және Набережные Челны қаласындағы (Fiesta мен EcoSport) Ford зауыттары жабылады, ал Елабугадағы Ford Explorer және Kuga үлгілері өндірістен алынып, мотор шығаратын зауыт жұмысын тоқтатады.
Ford Ресейде жеңіл автокөліктер сатуды доғармақ. Компания өкілдерінің айтуынша, кепілдік бойынша жөндеу жұмыстары мен жеңіл автокөліктерге қызмет көрсету толық көлемде жүзеге асатын болады.
Тек коммерциялық фургондар мен Ford Transit деп аталатын жүк көліктерінің өндірісі жалғаса бермек. Елабугадағы зауыттан шығатын Transit өз класында Ресейдегі ең танымал көлік екен.
Қаңтардың басында Ford компаниясы Еуропадағы мыңдаған жұмыс орнын қысқартып, жаһандық қайта құру шарасын жүргізетінін мәлімдеді.
Қазақстан жерінен Ford 2017 жылы-ақ тайып тұрған.
Жаль, у меня Mondeo – машина намного лучше той же Camry…
наши люди привыкли к комфортной езде и камри в этом плане лучшая в классе. а форд мондео для очень гладких дорог. плавность хода решает. да и порой как узнаешь стоимость некоторых запчастей на форд и их доступность, волосы дыбом встают. на камри в любом ночном даже магазине есть новые запчасти. и цена дешевая. в круглосуточном магазине катушка зажигания на камри стоит 6500 тенге. а в мондео там весь блок меняется или отдельно катушки по одной? и их где купить? сколько стоят? тыщь по 50 каждая?
Скажите лучше музыканту, что заборы на магистральных улицах нужно убирать ночью. Устроили бардак .