Mercedes-Benz инженерлері тұсаукесері сәуірдің аяғында Бейжің автосалонында өткен батареялы «гелендвагеннің» күштік құрылымын жетілдіріп жатыр. Autocar хабарлағандай, компания
Mercedes-Benz инженерлері және марканың америкалық серіктесі Sila Nanotechnologies өкілдері батарея корпусының құрылымы мен машина рамасына әсер етпеу үшін сыртқы өлшемі бірдей аккумулятордың энергия сақтау тығыздығын арттыруға ниетті.
Бірақ жоба авторлары қазірше 20 пайыздық межеге жетуді жоспарлап отыр. Сонда
Әзірлеушілер технология 2026 жылы дайын болатынын есептеді. Марка жаңа аккумуляторды батареялы геликке опция ретінде ұсынады. Мұндай батарея EQE, EQS сияқты өзге де Mercedes-Benz электрокарларына қойылады.
Электрлі жол талғамайтын көлік жалпы қуаты 587 ат күші мен 1164 Нм болатын төрт мотормен жүреді. G 580 алғашқы жүздікті 4.7 секундта еңсереді, ең жоғары жылдамдығы — 180 км/сағ. «Гелендваген» бензинді нұсқасының жол талғамайтын ерекшеліктерін сақтап қалды, машина Германияда кем дегенде 142.6 мың еуро тұрады.
Комментариев: 0