2026 жылы еліміздегі автоспорт ерекше бағытқа бет бұрады. Биыл көктемде жылдамдықты сүйетіндер үшін ашылған Sokol кешенінің үлкен айналма жолында алғашқы жарыс сериясы өтуі мүмкін. Бұл жолы қатысушылар қозғалысты бірдей бастайды, ол монокубок форматында өтеді.
Серия туралы толық ақпарат, соның ішінде сайыс кестесі мен қатысу шарттары әзірге белгісіз. Бірақ «кобальтқа» негізделген көлік, дәлірек айтқанда, оның прототипі өткен демалыста спортшылардың қатысуымен алғашқы сынақтан өтті. Айналма жарысқа арналған Cobalt қандай?
Алғашқы екі автомобиль қарапайым. Қозғалтқышы аса өзгермеді. Седандар зауыт орнатқан 1.5 литрлік атмосфералық мотормен жүреді, бірақ электрондық басқару блогының бағдарламасы жаңарып, газ шығару жүйесі ауысқан, сондықтан қуаты артуы мүмкін. Стандарт Cobalt 106 ат күшіне ие (134 Нм), салмағы комплектациясына қарай 1172–1243 кг аралығында.
Аспасында тіректер қалғанмен, машина Eibach компаниясының қатты әрі қысқа серіппелерін алды. Дөңгелек орнату бұрышы арнайы болт арқылы өзгерді. Тежеуіштері қарапайым, бірақ мамандар құрамында жемір материал бар қалып орнатуы мүмкін.
Мамандар Cobalt-тың салонын жарысқа сай баптаған. Бүйіріндегі әйнектер пластиктен жасалған, қауіпсіздік каркасы бар, интерьерде артық зат та, орындық та жоқ. Жүргізуші орнында арнайы кресло және көпнүктелі белдік тұр. Өрт сөндіру жүйесі, электр қуатын ажыратқыш, моторды іске қосатын шағын панель, спорттық рөл және автомат селекторының жанында қосымша тірек пайда болды. Симрейсингті ұнататындар оны Simagic компаниясының секвентал селекторы ретінде біледі. Ол берілісті қолмен таңдауға арналған.
Трассада өнер көрсететін Cobalt автоматпен жабдықталады. Себебі Қазақстандағы зауыт енді механикалық қорабы бар седан жасамайды, ал Өзбекстандағы кәсіпорын оны конвейерден алып тастаған.
Жарыста Cobalt тізгіндегісі келетіндердің нақты саны әзірге белгісіз. 12 қазанда өткен тест барысында шамамен 200 адам прототипті жүргізіп көргісі келді, бірақ ұйымдастырушылар 30 пилотпен шектелді. Жолға 20 көлік қатар шықса, дода тартысты болатыны анық. Kolesa.kz редакциясы бұл жобаны назарда ұстайды.
Комментариев: 0