Әйгілі америкалық маслкар үшін 2024 жыл соңғы болмақ.
||1200
Авторы: Дмитрий Елизаров
Кентуккидегі Performance Build Center кәсіпорны Chevrolet Camaro ZL1 үшін соңғы 6.2 литрлік компрессорлы V8 LT4-ті құрастырды. Мотор мен оны жасаған Билли Бёрктің суреті Reddit-те жарияланды. Chevrolet әйгілі маслкардың өндірісін біртіндеп қысқартып келеді, ең қуатты және ең қымбат модификациясы конвейерден бірінші болып кетеді.
Экстремал жетінші буын Corvette Z06 үшін әзірленген LT4 моторы Chevrolet-де 2015 жылы пайда болды. Қозғалтқыш Camaro-ға екі жылдан кейін бейімделді, атап айтқанда, дымқыл картері бар майлау және сенімді салқындату жүйесі орнатылды.
Eaton айдауышымен жабдықталған агрегат GM өндірісіндегі көлікке орнатылған ең қуатты сериялық қозғалтқыштардың бірі болып саналады. Концерн LT4 индексі бар агрегатты кеңінен пайдаланады, оны Camaro және Corvette-тен бөлек седандар мен жол талғамайтын Escalade-V моделіне орнатқан. Егер Camaro-дағы ZL1 650 ат күшін берсе, жол талғамайтын көліктегі мотордың қуаты 692 ат күшіне жетті.
Camaro ZL1 тарих қойнауына кетсе де, GM қозғалтқыш өндірісін тоқтатпайды, оны басқа қуатты модельдер үшін шығара береді. Өндіруші бұл мотордың тағдыры туралы айтқан жоқ. Chevrolet оны көлікке орнатты ма және ең қуатты Camaro-мен қандай да бір ерекше қоштасу рәсімін жоспарлап жатыр ма, белгісіз. АҚШ-тағы ресми сайтында купе мен басқа қозғалтқыштары (3.6 литрлік V6 және 455 ат күші бар қарапайым 6.2 литрлік V8) бар кабриолетке әлі де тапсырыс беруге болады.
Комментариев: 0